אביזרי מין לזוגות

כדי להפוך מפגשים אינטימיים לאינטימיים יותר, זוגות יכולים להשתמש בצעצועי מין דיסקרטיים. מגוון מודלים בשלל צבעים זמינים, מקלים על שני בני הזוג למצוא משהו שמתאים לטעמם האישי. האביזרים האלה נהדרים לנסיעות ויכולים לעזור לך לקבל זקפה ארוכה וקשה יותר. טבעת פין הקומנדו הוא סגנון קלאסי, והוא נעשה כדי להדגיש אזור הצנוע של האדם.

ארגון "פלירטוט רהיטים" יכול להיות דרך נהדרת לתבל כל תפאורה רומנטית. מכיוון שהם מאפשרים מגוון רחב יותר של תנוחות מיניות, נדנדות המין נהדרות לזוגות. הכרית קטנה והיפואלרגנית וניתן להחביא אותה בקלות מתחת למזרן. כרית מין מתכווננת היא אידיאלית לחקר אזורים ארוגניים שונים. אפשר גם להשתמש בצעצועי מין ובגדים סקסיים כאביזרים.

רתמה על רצועה היא דרך אופנתית וזולה כדי לקבל תשומת לב של השותף המיני. הוא מגיע בשש מידות ויש לו ויברטור משולב ודילדו לחדירה כפולה. למרות המראה החלקלק שלו, קל לשמור על פריט זה נקי וניתן לרחוץ אותו. מאפיין עמיד למים מקל על אחסון. המוצר גם מגיע עם שקית ניילון שימושית לאחסון קל וניידות.

צעצועים הם דרך נהדרת בשבילך להביע את הרגשות שלך לשותף שלך. בחירה מצוינת היא בחילה, שיש לה שתי ארוחות מלמעלה. צעצוע זה מפעיל את תגובת הדחיפה/משיכה מהגוף שלך ועלול להוביל לאורגזמה מפוצצת מוח. מלחציים הפטמה גם עובד טוב אם אתה רק מתעסק בהסתעפות אור.

אביזר סקס טוב לזוגות יכול להיות דרך נהדרת לשמור על המאהב שלך מאושר ובריא. זה צריך להיות משהו שאתה גם יכול לשתף או שאתה יכול להשתמש איתה. זו תהיה מתנה שהיא תשמח לקבל. אתה יכול לעשות את זה אפילו יותר כיף על ידי קונה לה צעצוע סקסי. אתה יכול להרשים את החברה שלך על ידי קונה לה צעצוע חדש סקסי או פטמה.

עוד אפשרות נהדרת לזוגות היא טבעת פין רוטטת. מכשירים אלה הם עמידים למים ומגיעים עם טבעת 24k-זהב לגירוי דגדגן באיכות גבוהה, ללא ידיים. גאדג 'טים אלה נועדו ללבוש על ידי בן הזוג המקבל במהלך קיום יחסי מין. יש זוגות שמעדיפים צעצועי מין שמרניים יותר ואילו אחרים מעדיפים צעצועים חושניים יותר. אביזר סקסי לזוגות יכול גם להיות דרך נהדרת לתקשר עם בן הזוג שלך.

עבור זוגות שרוצים לתבל את חיי המין שלהם, צעצוע מין יכול לשפר את מערכת היחסים שלך ולקרב אותך לבן הזוג שלך. קיום סקס יכול לעזור לגבר לקבל עיסוי דגדגן עמוק ומספק. זה כל העניין בסקס. אביזר המין לזוגות יכול לעזור לך להפוך את הדברים אפילו יותר מרגשים ושובבים בחדר השינה.

צעצועי מין יכולים להיות נהדרים למשחק מקדים או בזמן סקס. עבור יחסים מרחוק, צעצוע פין רוטט יכול להיות אפשרות נהדרת. דילול לא רוטט יכול לעזור לך לדמות את הדבר האמיתי. כמה גאדג 'טים רוטטים יכולים להיות טעונים ומשמשים גם למרחקים ארוכים או סקס למרחקים קצרים. ודא שאתה בוחר מוצר שמתאים לסגנון החיים שלך כאשר אתה קונה אביזרי מין לזוגות.

תן דעתך להעדפותיו של בן הזוג בעת בחירת אביזר מין. תחליט איפה אתה רוצה לכוון את הגירוי. באופן כללי, תצטרך להחליט אם אתה רוצה לעסות את הדגדגן או את הפטמות. מכשיר רוטט יכול גם לגרות את הדגדגן. לאהבה אינסופית, למשל, יש שלושה מצבי רטט ו-100 צירופים.

מעסה יכול להיות דרך נהדרת להגדיל את הדגדגן ואת יצר המין של השותף שלך. מעסות אלה יכולות לספק לבן זוגך תחושות עמוקות ומספקות, והן מושלמות לשיפור המין האוראלי. בנוסף לשימוש באביזרי מין לזוגות, אתם יכולים גם לבחור זוג צעצועי מין מיוחדים עבור שניכם. במקרים אלה, ניתן לקבל טבעת רוטטת בעלת שש הגדרות, אשר יקלו על הזקפה החזקה ולהגיע לאורגזמה.